Utdöd Konst

2009-11-06 @ 23:21:17<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag vet jag vet! Det är inte längre någon som håller på med borderier. Varför syssla med någonting som tar så lång tid och ändå inte blir något mer. Det är bara gamla som broderar. m.m. m.m. jag tror jag har hört det mesta. Men faktiskt så tycker jag om att brodera, speciellt när jag jobbar natt. Annars så blir det inte så mycket gjort. Men på nätterna är det skönt att ha någonting att pyssla med som håller en vaken och allert. Ja det tar lång tid men det är värt det. Jag köper ingenting och lägger inte ner en massa tid på ett broderi som jag inte älskar och som jag inte kommer att använda. Nu är i alla fall broderiet till Hugos julstrumpa klar =) Det som saknas är nu att jag syr på filten och klipper till den ;)

Vad tycker ni?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0