Cubus = Paketlösning

2009-10-27 @ 22:35:13<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har jag städat som bara den! Jag har till och med putsat fönster! Det ni ;) Nu är det skinande rent här hemma; Fortfarande faktiskt. Det gillar jag. Efter storstäden så bar det av till dagis och sedan en promenad till Marie. Det blev massa lek, en fika på lekparken och sedan en promenad hem igen. Marie och William följde med hem och hämtade ett paket på posten. Men de blev inte långvariga för Jörgen kom och hämtade dem på vägen hem.

Efter de åkt tog jag mig en promenad med Hugo och Mongo. Vi gick inte så långt men så han fått komma ut riktigt. Sedan kom Stefan och hämtade mig och vi begav oss till Cubus. Jag vet att jag sagt till folk att jag inte skulle dit men jag kom på när jag var här hemma att vi har ju tre födelsedagar denna veckan! Så jag bestämde mig för att jag skulle åka till Cubus och se om jag hittar paket. Det gjorde jag och jag köpte ingenting annat! *duktiga mig*
Så nu har jag handlat paket till Pluttis, Johnny och Kjelle samt att jag köpte en julklapp till min lillebror. Första julklappen köpt nu alltså.

Ni som läser detta och känner/är de som jag köpt saker till, jag vet att ni vet att ni fått något från cubus, men kom ihåg - cubus har mer än bara kläder! =)

Nu ska jag se på transformers 2 och sedan blir det bums i säng.

Kommentarer
Postat av: nalle333

tack hjärtat ;)

2009-10-29 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0