Hmm...

2009-10-23 @ 14:27:31<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag var helt säker på att jag bloggade igår, men jag måste ju bara ha bestämmt mig för att blogga, tänkt ut vad jag skulle skriva å sen kommit på någonting annat. Inte så konstigt egentligen för igår hände det ganska mycket. Eller ja... När jag lämnat av Hugo på dagis så blev jag bjuden på bullar hemma hos våra kära grannar Marita och Nova. Lilla Nova tyckte att det var väldigt skummt att jag kom - utan Hugo. Hehe lilla sötnosen! Vad hon pratar! Och vad stor hon är!! ♥

Efter det så bar det av att hämta Hugo på dagis och sedan så åkte hela familjen ut till Etage och jag fick mig ett par nya tenniskor! Ett par som - förhoppningsvis - inte är lika vattentåliga som ett par flip-flops (Så vattentåliga är mina nuvarande tenniskor...). 

På kvällen så lagade vi tacos och efter att Hugo hade gått och lagt sig så hade jag och älskling världens myskväll. Så himla gosigt för det är inte alltid som Stefan vill vara med mig en hel kväll.. Det blir oftast att han sitter vid datorn och jag pysslar med annat. Men inte igår. =)

Idag i alla fall så fick jag världens sovmorgon och vaknade inte förns kl 1! Åh vad skönt det var att få sova ut! Jag har ju inte fått sova särskillt mycket det senaste...

Jag har ju allvarligt funderat på att plugga till våren, och jag tror att jag har hittat en utbildning. Jag har vinglat framoch tillbaka om jag vill utbilda mig inom omvårdnad eller barn och fritid. Och nu har jag hittat en utbildning som kombinerar kurserna i de två utbildningarna och gör att jag blir både utbildad undersköterska och barnskötare. Det tycker jag låter bra. Nu ska jag bara kontakta skolan och höra lite hur lång utbildningen är för jag vill ju inte hålla på med det hur länge som hellst!

Ikväll blir det babysim =) Jag tycker att det är jätteroligt att gå dit! Vi har också hamnat i en så mysig grupp! 

Nej nu får jag ta min lilla prins; han står och käkar chips ut skålen på bordet ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä, tänkte inte på det. Men det borde det ju göra? :)

2009-10-23 @ 15:29:38
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0