Kalasdax

2009-10-25 @ 11:36:17<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Vad mysigt vi hade det igår. Hugo och Viggo var i sitt esse och drog upp varandra till oanade höjder. Haha. Efter att pojkarna hade gått och lagt sig så tog vi fram godis och Kampen mellan kvinna och man. Jag måste ju motvilligt erkänna att grabbarna ledde länge och hann över halva planen innan vi ens fick gå vårt första steg.Men det stoppade där för herrarna och jag och Linda kom ikapp. Jag vann och Linda hade ett steg kvar till mål medans grabbarna hade 4 och 7 steg kvar ^^

Bästa igår var ju verkligen när Linda hittade den perfecta frågan till våra grabbar:

Linda: I vilket kvinnligt könsorgan sitter spiralen? Haha men ärligt hur svår är den?!
Stefan: Haha Ja men hur många har ni? Den sitter väl i slidan?
Amelie: Jo det är ju klart men i vilken del liksom, den sitter ju inte I slidan, då hade du ju stött på den...
Sonny: Ja men den sitter väl i... Klitoris?
Linda: HAHA! Okey för DET hade väl inte gjort ganska ont?!
Sonny: Hehe.. Nej kanske inte... Men då måste den väl sitta i äggledaren?

Jag kan ju bara säga att jag och Linda kippade efter luft mellan skratten! Vad kunniga våra män är ;)

Idag ska vi hem till lille Alvin på 1-årskalas. Det ska bli väldigt roligt att få träffa alla igen. Det är man inte bortskämmd med nu för tiden måste jag ju säga! Men det ska bli väldigt roligt. Medans jag roar mig med vännerna så ska Stefan tvätta. Åh vad skönt det ska bli! Han skulle ju ha tvättat i onsdags egentligen men så blev vi bjudna på middag hos Anna Lena och då skippade Stefan den, nästa tid fanns inte förns igår men då blev vi ju bjudna på lite rajtan tajtan hemma hos Sonny och Linda. Vilken tur att det fanns en tid idag!

Nej nu ska jag börja göra mig iordning inför dagen. Glöm inte att ni ska ha ställt tillbaka klockorna inatt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0