Kortfattat

2009-10-09 @ 11:44:28<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3

Jag vill börja inlägget med att tacka de som var här i onsdags! Jag hade superkul och det var jättetrevligt att träffa er! Jag vill också speciellt tacka min underbara moster. Hon är så söt! Gud vad jag tycker om henne. I onsdags när hon kom så hade hon med sig två paket blöjor, två 3-p strumpor och fyra par mjukisbyxor till Hugo. Gulle-dig!

 

Igår kuggade Stefan på det första provet han gjorde, fast för andra gången. (Blev det rörigt?) Jag var inte så där superglad kan jag ju säga. Men. Då kanske han inser att han måste plugga lite mer! Fast det är ju svårt att plugga till det provet också eftersom det i stort sett är ett matteprov. (Kartläsning)

 

Efter att jag hämtat Stefan åkte vi hem till Anna Lena där vi blev bjudna på middag. Anna Lena tog sedan Hugo medans vi åkte till Torp eftersom de hade torpdag igår. Det var lite mysigt att åka någonstans bar vi två. Där borta fick vi köpa nya bromsar eftersom våra är helt slut igen… Och sedan så köpte vi en jacka till Hugo och två par strumpbyxor. Eftersom det var 20% rabatt på jackan och jag hade ett presentkort betalade vi bara 98:- för det så jag tyckte att vi gjorde ett jättebra köp. Haha.



Väl hemma så gick jag ner i källaren. Herregud så det ser ut där nere! Det är helt sjukt att jag faktiskt hittar allt ^^ (Stefan gör det inte) Men är det så konstigt egentligen? Se själva:

 

 

 

I alla fall så hade vi tänkt att vi kunde röjja ut lite saker vi inte behöver/använder. Så detta ska läggas ut på blocket och säljas; säg bara till om det är någonting som ni vill ha! =)

Skoställ i aluminium

Tvåsits - skinn soffa i jättesint skick! + en extra dyna

Trehjuling. Den är lite smutsig men det är bara att tvätta bort...

Jackhängare i krom med "guld"-färgade knoppar

13" Vinterdäck. Använda början av en vintersäsong. I stort sett sprillans nya...

Två cd-ställ i trä (och plast)

 

Jag satt och kikade lite på internet igår också och jag hittade två underbara saker som jag kan tänka mig att ha: =)


Är det inte en helgrymm t-shirt?! =)


Det är ett tallriksset som när man lägger ihop dem, bildar ett ägg. Jättesött! Värsta coola presenten till typ brorsan eller något! Haha.

Eftersom Hugo sov hos farmor inatt så får jag och Stefan en lugn dag. Sedan i eftermiddag så ska vi till babysimmet. Det ska bli roligt! Nej nu ska jag krypa ner hos min älskling i sängen!


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Om skostället är helt o så så köper ja gärna de av dig =) Vill ha ett i aluminum =D Puss

2009-10-09 @ 14:48:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0