Lite uppdatering kanske?!

2009-10-14 @ 18:49:58<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i måndags... :S Kanske är därför man ska uppdatera med en gång ^^ Men vi var på ÖF i alla fall och sen tog jag en tur till Lidl efter det och köpte mig en häst.  När jag kom hem så ställde jag mig och gjorde pannkakor till mig och älsklingen eftersom det var våran 4-års dag.

Hugo och pappa

Hugo och pappa leker med lampknappen i Hugos rum.

I tisdags så var det fullt upp! Jag tog mig lite sovmorgon och sedan så plockade jag med mina MyKidoo grejjer jättelänge. Så var det dax att hämta Hugo från dagis och hem så han fick sova i en timme innan vi åkte till Anna Lena och blev bjudna på mat. Så var det hem igen och så fick vi besök av min mormor.
Vi fick en påse kläder till Hugo! Och lite annat smått och gott som är jättebra och/eller mysigt. Bl.a. en burk pepparkakor, risgrynsgröt, vinterstövlar och vantar till hugo...
När mormor åkte så var det bara att sätta sig vid datorn och där satt jag och sökte jobb tills jag gick och la mig.
Lite av det Hugo fick av gammelmormor

Idag Har det vart i stort sett lika fullt upp. Jag gick upp i morse med Hufo och vi knallade iväg till dagis i full fart. Idag var det fotografering på dagis så Hugo var finklädd idag =) Åh vad roligt det ska bli när korten kommer hem. Hugos första skolkort! <3
Medan Hugo var på dagis så har jag storstädat hela lägenheten. Jag fick sitta stilla i en halvtimma av de fem timmarna innan de var dax att hämta Hugo igen.
Hugo fick gå hem själv idag och det tog en hel timma! På vägen hälsade Hugo på en rotweiler som slickade honom i ansiktet så han tappade balansen. Haha sötunge!
Efter det har jag sprungit upp och ner till tvättstugan och alldeles strax är det dax igen.

Mammas underbara älskling! ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0