Nattjobb

2009-10-03 @ 20:14:18<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Denna helgen blev det också nattarbete för min del. Det betyer typ sova så mycket som möjligt på dagarna och sitta och kolla på 4 hela nätterna (de har bara 1, 2 och 4 på jobbet -.-)
Men igår sydde jag ett par pyjamasbyxor till Hugo - utav ett par av Stefans trasiga. Sedan var jag nere i källaren och hämtade lite kläder. Jag lägger upp bilder på det imgn.
Idag har jag bara sovit typ och myst en massa med Stefan. Nu sitter jag och väntar på att Stefan ska komma hem (han häm,tar picuppen) så jag kan åka till jobbet.
Vi hörs imgn! puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för idag! <3

2009-10-04 @ 22:33:38
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0