Tack Marita! ♥

2009-10-15 @ 02:19:27<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Tack Marita för tipset ang shift! Nu får jag mina mellanrum! ♥

Ikväll har jag i stort sett bara sett på tv. Det kom ju massa bra. Först var det tänk att jag skulle se på arga snickaren och efter det skulle jag se på bonde söker fru på tv4 play. Men efter arga sniskaren kom ju grays anatomy och det ville jag ju se. Och efter det kom ju fråga Olle dokumentären. Den måste man ju se om tvn är på när de går ^^

Annars har jag vart väldigt duktig och vikt in all tvätt med en gång =) *duktiga jag* Brukar annars ta några dagar innan den kommer in efter tvättningen. :P

Ang den där tvättmaskinen som vi skulle få. Det visade sig att den inte går att koppla om så att den passar i våran lägenhet så det blir ingenting med det :( Tråkigt som fan! Men det är väl smällar man får ta ibland. Allt kan väl inte gå som man vill... MEN KAN INTE NÅGONTING GÅ SOM JAG VILL?!

Nej nu är klockan massor och jag ska gå och lägga mig. Det är ju en dag imgn också. BTW om det är någon som är sugen på en promenad imgn så hör gärna av er! Jag har velat komma ut hela dagen idag men jag har inte hunnit. Imgn hinner jag. =) Hör av er som sagt.

God natt kära vänner! ♥ (Har precis kommit på hur man gör hjärtana... syns det eller? =) HAHA)

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Tack, jag gillade den massor ! Jag tar gärna en promenad om du vill? :)

2009-10-15 @ 07:46:20
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0