Trött Trött Trött

2009-10-16 @ 14:44:15<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag skulle ha bloggat igårkväll. Jag hade tom uppe blogg.se och det var fortfarande uppe nu när jag satte mig vid datorn. Det som hände var att Stefan bad mig komma och mysa med honom innan jag skulle åka till jobbet. Och det är man ju inte bprtskämmd med så självklart kom det före bloggandet. =)
Igår mötte jag upp Marie efter att jag hämtat Hugo från dagis (Där han föresten förstäört sin overall! Jag får se om den går att laga men jag tror inte det... Så har han ingen overall igen *suck*).
Vi tog en jätteskön prommenad på ca 2h och sen blev det ju såklart en liten fika på Oden. Så gick vi tillbaka. Fast jag var lite lat och eftersom Stefan skulle köra Tommy till Onsjö så hämtade han upp mig och Hugo hos Marie. =)
Det var grymmt segt att åka bussen till jobbet inatt! Det värsta är ju så klart att jag får stå tio minuter i stan och vänta. =( Men det är väl smällar man får ta; Det blir ju billigare så här.
Annars är det bara en massa kansken som händer idag. Erika kommer kanske hit ikväll, Hugo åker kanske till min moster, Stefan åker kanske till Peter. Vi får se vad som faktiskt händer.
Någonting som har hänt idag är ju i alla fall att jag har suttit i ett litet telefonmöte med MyKidoo. Alla som har lust med ett MyKiddo-party är välkomna att höra av sig! Nu ska jag sätta mig och namna lite dagiskläder. Varför tar högen aldrig slut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0