Äntligen Hemma

2009-09-26 @ 22:02:08<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Nej inte programmet, utan jag :D
Idag har jag jobbat en delad tur vilket inte är allt för roligt. Jag hade tänkt att jag, på min 4 h långa rast, kunde åka hem till mormor så slipper jag åka till thn. Men när rasten började och jag ringde mormor så skulle hon åka ut till min moster Sondra med Tommy och Richard. Jahaja. Men jag skickade iväg ett sms till Christian och kollade vad han sysslade med och ja... Han skulle gå och lägga sig. -.- Men vi sa att han skulle höra av sig när han vaknade. Jag kollade i affärer, köpte mig någonting att äta, kikade in biblioteket. Sen fick jag ett sms. Christian skulle köra sin mamma till u-a men han undrade om jag ville följa med. Så jag har nu åkt i hans väldigt omtalade 9-5 ^^
När vi kom tillbaka hade jag en hel timmes rast kvar så jag hängde på till Christians jobb - ungdomsgården. Jag kände mig väldigt stor där! :O Haha. Och när jag började jobba behövde jag bara gå över gatan för vi jobbar mitt emot varandra. (När jag är i VBG)

Planernavar att sy lite när jag kom hem men jag orkar fan inte det! Så jag går nog och lägger mig nu. Imgn ska jag jobba mellan 11 och 20. Kul... NOT!

Hoppas ni andra får en roligare helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0