Idag =)

2009-09-24 @ 18:55:22<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag har ju Hogo sovit piss plus att Stefan har sittit uppe inatt och pluggat. Idag gick han upp jättetigit och gjorde provet som han tyvärr inte klarade. Det som är bra är ju att han vet vad han har gjort för fel men att han inte hade tid att ändra det. Tiden rann tydligen ut för honom. Men men G var 11 rätt och Stefan fick 9 så han ska göra om provet... senare. Nu härnäst så är det ett prov på tisdag igen fast ett annat. typ säkerhet eller något hette de.. Hoppas han klarar det iaf.

Annars har vi tagit det ganksa lugnt idag eftersom vi inte är frächa någon av oss. Hugo skulle till BVC idag på 1 årskontroll och dit cyklade jag me honom medan Stefan var på ett möte med AMS. Hugo fick en spruta och blev klämd och kikad på överallt. Det såg bra ut alltihopa och min lilla kille är nu 1 år 1 dag 77 cm och väger 9355g.

Nun ska vi gå och mysa för bebisen min är inte kry!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh,hoppas Hugo inte blir alltför påverkad av sprutan. Mira fick feber vid varje spruta tyvärr. Skönt är ju att man vet vad det bero på iaf.



Jag köpte ett par babyjeans, en turkos cool tröja och den rosa koftan till Mira. Fick räcka för tillfället. Jeansen är sååå snygga o mjuka o härliga!



Jag köpte min klädstång på coop. Inte billigast jag hittat men bäst. Den är lätt och går ner i väskan nästan helt. Kostade 199:-. Finns på rusta också, den kostade 129 tror jag men var mycket klumpigare.



Mira är 16 mån den 27/9. Hjälp va fort tiden går! Förstår att din pojk fyller ett snart/nyss. Mysigt med kalas:)



Ha det så bra! Vi hörs! kram

2009-09-24 @ 19:23:56
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

om man läst min blogg föregående dagar hade man vetat vad filmen hette ;)

2009-09-24 @ 20:43:06
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0