Inskolning i morgon

2009-09-09 @ 21:00:57<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3

Det är många som har klagat på min stavning här på bloggen så nu har jag vidtagit åtgärder. Idag skriver jag inlägget i Word innan jag klistrar in det på bloggen så får jag rättstavning ;) Hoppas det hjälper. Haha. Jag har också fått klagomål på att jag är dålig på att lägga upp bilder. Det är för att jag inte har haft tid att ta kort det senaste :S Faktiskt så har jag vart jättedålig med kameran. Jag måste bli bättre! Men det är inget som jag kan göra någonting åt just nu, allt jag kan är att försöka bättra mig.

 

Idag så har jag bakat cookies. Tänkte ha dem till kalaset. Det är ju ganska bra att börja baka nu så det inte blir så stressigt senare. Men jag vet inte hur många som kommer finnas kvar tills kalaset ^^ Det är sånt man märker.

 

Idag har det annars inte hänt så mycket. Jag har kollat på Grace, en film. Den var lite äcklig, i benämningen som vidrig, inte hemsk…. (Det är en skräckfilm) Annars har jag städat lite och plockat undan lite saker som Hugo börjat nå… ^^ Jobbigt nu när han har så långa armar.

 

I morgon händer der desto mer. Vi ska upp ganska tidigt och göra Hugo i ordning till inskolningen på dagis! Jag har ingen aning om vad som kommer hända, hur länge vi kommer vara sär eller vad som kommer att behövas. Men vi bor ju inte så långt bort så det värsta som kan hända är väl att man får springa hem och hämta någonting. Men vi tar med sånt som vi vanligtvis tar med när vi går någonstans så får vi se vad vi kan skippa på fredag ;)

På Fredag ska vi också börja med fortsättningskursen av babysimmet. <3 Det  ska bli väldigt kul! Mamma kommer hit på fredag och hämtar Hugo med. Hon ville ha honom i helgen och det är ok så får jag vilat ut riktigt. =)

 

Snart är det kalas! Ni har väl inte glömt av att jag vill veta hur många som kommer? Så skriv en liten rad om ni inte har sagt något innan ;) Puss på er alla!

 

Så här kul har vi i badet. Hugo kastar ut leksaker när jag "inte ser" och jag kastar i dem när han inte ser.

Mammas finaste.

Hugo älskar att bada! Ska bli så kul när vi börjar simma igen.

Ett utlovat kort på min lugg. Titta inte allt för noga för jag är verkligen sleten idag ^^

Men jag är nöjd med den fast den ser  väldigt lång och skev ut på bilden.

 

Hit ska vi imorgon. Förskolan Myggan. Det går säker bra :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Skoj att han äntligen börjar dagis. =) Kommer han nog älska. Du får skriva sen hur det gick!!



Jo jag har allt blivit uppsagd men eftersom dom inte vill att man går hemma met betalt på uppsägningstiden ( 2 månader) så har vi fått hoppa över till bemanningen. Så jag har bara jobb till sitsta september.

2009-09-10 @ 10:51:13
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack söta du! Va söt lilla bad-Hugo är, lycka till på dagis imorgon. Tror de kommer gå jätte bra :)

2009-09-10 @ 22:43:10
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0