Lite efter

2009-09-17 @ 19:55:39<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Det känns som allt jag skriver blir lite för sent liksom. Men idag har jag bara myst med mina älsklingar och sovit typ. De ringde mig när Hugo var på dagis och frågade om jag ville jobba natt inatt och det tackar man ju inte nej till. Det är ju tio timmar så :D
Igår var vi hemma hos Nathalie, Christian och deras bebis. Nej, det är ju ingen bebis längre men ändå :D Vi fick reda på att de tyvärr inte kunde komma på barnkalaset de heller :( Tråkigt. Så Hugo fick sitt paket när vi var där. Det var ett jättefint kort som Nathalie gjort själv! *Så Duktig* Och en sån där hoodie med Stinky på som jag sa att jag ville ha Här. TACK TACK TACK :D Lite kul var det allt att hoodien var i strl 98, för de var tydligen slut i mindre. Men då har han ju verkligen någonting att växa i =D

Nej nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag åka och Jobba. Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Så sjukt söt är den hoodien =) finns det i nyfött ? :) hihi

2009-09-18 @ 15:27:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0