Söndag

2009-09-27 @ 23:31:16<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har det inte hänt allt för mycket. Jag har jobbat mellan 11 och 20, Stefan har vart och jobbat mellan 14 och 19.30 och Hugo har vart med gammelmormor Gittan i grästorp på kalas.
Det som faktist HAR hänt idag och som är väldigt roligt är att Hugo nu ställer sig upp själv. Det spelar nu längre ingen roll om det finns någonting att ställa sig upp emot eller inte, han kommer upp ändå. Älskade lilla plutten!
I morgon ska Stefan på möte med någon tjomme som ska placera ut honom på praktik. Sedan så blir det väl bara massa mys av. Vi är nog hemma imgn eftersom Hugo ikväll hade 38.6 i temp :S så jag får se hur han mår imgn. Nu ska jag sätta mig en liten stund och spela the Sims 3 ^^ Sen ska jag sova. Pussa

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja jag kan tänka mej att man håller på med att greja med kläderna ett tag :D Vilken strl hade hugo när han föddes ? Köpte en sparkdräkt på ullared strl 32cm å en tröja 38cm ? Men de såg väääldigt litet ut så funderar på om de är tillför vääldigt förtidiga nyfödda...? Strl 50-56 såg mer rimligt ut :)

2009-09-29 @ 17:33:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0