Storstäd

2009-09-18 @ 20:01:23<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag har kommit fram till att jag skriver väldigt tråkigt, bara berättar vad vi gjort idag typ. Det är sånt som jag tycker är förbannat tråkigt när andra gör. Men så kan jag inte sluta själv. ^^ Jag försöker få med lite annat än bara dagens händelser i kronologisk ordning men jag vet inte riktigt om jag lyckas. =)
Idag har jag i alla fall förberett vårat hem inför barnkalaset på söndag. Jag har storstädat helt enkelt. Innana det har jag inte gjort någonting annat än sovit och busat men min mycket MYCKET mammiga son idag. Varje gång man har släppt honom så har har han blitt galen. Det spelar ingen roll om man har burit honom eller bara sitter brevit å typ håller handen, men så fort man släpper - gallskrik.
Idag var det ju babysim på schemat men eftersom (jag citerar Micke i ett av hans skämt) det bara finns röd färg i skrivaren så fick jag stanna hemma. Så jag poassade på att röjja järnet medans de var borta. :D
Nä nu har jag ingenting mer att säga. ;D Lite kortare inlägg idag ;)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag ska bara testa ;)

2009-09-18 @ 20:01:58
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fick du mitt sms ?

2009-09-18 @ 22:23:04
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0