Idag blir det fisk

2010-04-29 @ 12:43:07<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag har vi tagit lite sovmorgon ifrån dagis. Det blev en två timmas tur till öppna förskolan där Camilla jobbade idag. Hon bad så snällt så då fick vi ju komma också. Igår var vi hemma hos dom på äppelpaj. Det var jättekul! Jonas och Stefan var med också och de funkade också bra ihop. *pusta ut* Jonas har bestämt att vi ska se på solsidan ihop... Kanske ska ta det från början? Igår såg vi första avsnittet tillsammans och Jonas bestämde då (han är en liten bestämmare den där ;) Hehe) att vi skulle börja kolla på den serien eftersom den ska vara jättebra. Men idag när jag träffade Camilla så berättade hon att Jonas föreslagit att vi skulle se på den ihop. Det tyckte de var en så bra idée så det bestämde dom. XD Det är väl bara att lyda då. Haha. Men vi har ingenting emot att träffa er fler gånger <3

Idag har jag möblerat om i Hugos rum och skurat hans golv. Det är inte klokt va sketet golvet blir där inne. Det blir liksom kladdigt också på något konstigt vänster men efter skurningen liksom. Det är som om det ligger en hinna på golvet som löses upp och blir kladdig efter man han torkat det. Jättejobbigt tycker jag! Så jag skurar alltid golvet en par tre gånger innan jag ger upp -.-' men idag har jag provat å spraya lite alax på de värsta fläckarna och sedan torka med vanligt vatten, ifall det är någonting som inte går ihop mellan det golvet och vårat skurmedel... Den som lever får se.

Det blev ganska långt idag med. *är expert på sånt* Så nu får jag ta tag i skolarbetet lite. =)

Och du... Idag blir det fisk till middag ;)

Kommentarer
Postat av: M

Det viktigaste först: Den är köpt på Netto.. :D Å den var sketa-go! [enbart ren trollhättska kan förklara hur god den verkligen är.. :P]



Ja, det var ju synd.. :S Men en annan dag då.. Imorrn är jag bokad på eftermiddagen, efter jobbet tyvärr.. Men än så länge har jag inte hört nåt angående jobb i helgen, så eventuellt är jag ju ledig då.. Hur ser ditt schema ut?



Å jag tror att det kan vara golvet å medlet som inte gillar varandra.. Hade så i ett rum en gång, å det gick endast att få rent med grumme grönsåpa.. Så det får du testa..



Nu ska jag duscha, sen sova. Börjar ju 6.45 imorrn.. [uh!] Godnatt! *kraaam*

2010-04-29 @ 21:58:53
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: M

Å angående mina tummar, så har jag ju bara två, men sambon har ju oxå två.. så det blev fyra tummar av fyra i betyg.. :P:P:P:P

2010-04-29 @ 22:00:20
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: M

Nu fick jag jobb på lördag.. Kanske söndag eftermiddag?? Om du kan.. För jag är antagligen ledig på söndag.. Think about it! ;)

2010-04-30 @ 16:33:25
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0