Idag har jag jobbat

2010-04-12 @ 22:43:44<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det är i stort sett det enda som har gjorts av mig idag. Det var en slapp dag på jobbet och jag körde turerna i det underbara vädret. Jag har massa bilder ifrån idag som jag ska lägga ut men jag fick inte in minneskortet i datorn på mitt tafatta försök nyss så ni får vänta tills i morgon. Det är söta kort. =)
Idag har Hugo vart med pappa på BVC på 1½årskontroll och det gick bra. Han var duktig och fick spruta. Älsklingen är nu 83 cm lång och väger 10,86 kg. Han har inte gått upp så mycket, i feb så har jag för mig att han var 79 cm, så han har ju växt ca 4 cm men jag vet att han vägde 10.21 så det är ju bara ca ½ kg. Han kunde stapla 4 klossar på rad till ett torn. Han fick beröm för att han kunde visa vart saker fanns och att han kunde många ord. Min lilla ängel. <3

I morgon ska jag hem till Marie och plugga. Det kommer att bli bra. Sedan ska jag ficka med Camilla, Nova och lilla Lex. Det kommer nog också att bli jättekul. Så får barna leka och vi tjöta av oss lite ;) Men nu ska jag sova lite. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0