Natti Natti

2010-04-27 @ 19:16:19<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Igår fick jag väcka Hugo för att vi skulle upp till dagis. Det är inte ofta det händer. Och han var grinig till tusen på morgonen så jag tyckte synd om dagisfröknarna. Men när jag hämtade min lilla skatt så hade han vart på jättebra humör. Men så klart sätte surmulen igång så snart vi trampade iväg ifån dagis. Han skrek och gormade hela kvällen och vägrade göra någonting som vi sa till honom. *Suck*

Idag fick jag väcka honom igen! Han var på uruselt humör i morse och vägrade göra någonting. Igår skulle han bara bada och idag bara se på Teletubbies. Han fick inte som han ville någon gång... Snäll jag är. Men när jag hämtade min lille solstråle ifrån dagis idag så satte grinandet igång redan när han såg mig på dagis. *Yayy*
Han skrek och kastade sig på golvet hela eftermiddagen medans jag gjorde mat och vi väntade på Stefan. Sen efter middagen (som han inte åt för det var fel...) fick han en flaska välling så borstade vi tänderna och bums i säng för parveln. 

Nu snarkar han gott där inne och jag är lite orolig för hur tidigt han kommer att vakna i morgon. Jag vill inte gå upp innan 8, men det får jag säkert när han somnade halv 7... Men det ska bli skönt att han (förhoppningsvis, peppar peppar) inte är så trött och grinig i morgon. För då har jag massor att göra så jag kommer nog vara lite trött när jag kommer och hämtar honom. :P Det är en ond cirkel det där! Men bara för det så ska faktiskt jag gå och lägga mig nu också. Så vi är pigga och allerta båda två i morgon. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: M

Ja, det är klart han ska ha en ACDCtröjja! :)



Ja, man undrar ju varför dom inte kan ändra lite..? Men vi kanske bara är två timanställda småbarnsmammor i hela kommunen? Men då borde vi ju fått mer jobb menar jag.. Eller är statistiken över arbetslöshet bara påhittad?? [anar fusk här..]



Ja, den rockar! "You drunk you drunk you silly old fool" [sjunger]



Hoppas du får en bra dag!! Kraam!!

2010-04-28 @ 08:10:34
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0