Så där ja!

2010-04-10 @ 20:10:40<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nu var designen klar. Vad tycker ni? Jag tyckte att det blev bra i alla fall :P

Idag har det vart en ganska lugn men händelserik dag! Dagen började väldigt mysigt med en familjefrukost. Sedan åkte älskling iväg till garaget med Figge. De skulle hjälpa Peter med bilen eftersom han har besiktning på måndag. Det är ju bra att man kan hjälpas åt liksom!

GRATTIS FIGGE TILL KÖRKORTET!

Jag och Hugo tog en tripp till vargön och hälsade på min mormor. Hugo stannade där och de skulle åka och hälsa på mina kusiner. Det blir nog roligt. =) Själv åkte jag hem och hängde lite gardiner. Jag fick nya gardiner av mormor till vardagsrummet, köket och vårat sovrum. De i vardagsrummet blev superfina! Tusen tack! De i köket passade perfekt till min fondvägg, men jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker om panelgardiner till ett så stort fönster.

Marita, du har väl panelgardiner i köket? Har du någon kappa till?

Gardinerna till sovrummet vet jag inte alls vad jag tycker om. Själva gardinerna är jättefina, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men jag får höra med Stefan när han kommer hem. Så får vi se vad han tycker. Någonting kan han ju få vara med och bestämma :P

Sedan ringde Erika och hon behövde ut och köpa skor. Så vi åkte ut till siba och hon fick köpt fyra par skor. Jättefina! Ett par av dem vill jag med ha! De va supersköna och enkla och fina. Inte ne massa tjafs på dem och så. Tyvärr så upptäckte jag att de skorna jag kollat in, som jag vill ha, var slut :( Så det får bli de här istället då. 

Stefan visste inte när han skulle komma hem ikväll så jag har planerat att tillbringa kvällen med läxor. Sedan blir det sängen för jag känner att jag har en hel del sömn att ta igen. Fy va trött jag är! :P 

Hoppas ni andra också har haft en bra idag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är ett intressant program faktiskt :) speciellt när vi har en sån hög aktiv hund :D Alltid kul med tips !

2010-04-10 @ 22:36:07
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Marita

Haha, nej, jag har ingen kappa till dom.. Men jag har "dragit isär dem" lite, så att det bara är liiite lite omlott, så att det täcker lite mer av fönstret..

2010-04-11 @ 13:50:07
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0