Snabb uppdate

2010-04-22 @ 18:13:17<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Det blir en liten snabbis här. Jag skulle ha pluggat idag men så ringde bemmanningen igår och behövde akut hjälp så då får man ju ställa upp. Sedan fick jag ett sms av Camilla att Lex antagligen har vattenkoppor och hon undrade om vi ville komma och leka :D Så det får man ju passa på. :P Jag får ju massor av tid att läsa i morgon när vi ska åka långfärd. :D Vi har bestämt oss att eftersom det är 4 mil extra att åka vägen via Ullared, och att vi inte ska vara i Värnamo förän 5-6; så ska vi ta den vägen i morgon. Vi har inte jättemycket pengar, men CSN kommer ju i morgon och vi ska i stort sett bara kika efter mjuksibyxor till oss alla tre. Sedan blir det ju säkert lite mer, kanske en pressent till Nova :P Det märker man väl vad vi hittar för något roligt. För det är ingen som akut måste ha någonting där nerifrån eller?

Nej nu ska vi traska över till Camilla och barnen :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså jag fick inget bettigt svar från läkaren =/

Hon sa att de nog inte var tänder men typ av tandbelägning och att det nog inte var ngn fara men skulle titta till det vid nästa kontroll. Och så sa jag det du hade sagt att de kanske kallades för noodle eller ngt liknande, Men det verkade inte plinga i hennes hjärna ^^



Hm, mja, ingen aning...skulle tippa på att de är omöjligt. Kan ju sätta på den här hemma å se hur det skulle bli ;D

2010-04-22 @ 18:56:30
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0