Vilken tur...

2010-04-27 @ 13:33:18<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Vilken tur att man har sånna dagar som igår, så det är ok att ha sånna dagar som idag.

Igår fick jag gjort 7 uppgifter och skickat in dem. Idag håller jag på och kämpar med att hitta motivation till min andra. Men eftersom jag fick gjort så mycket igår, gör det egentligen ingenting om jag tar det lite lugnare idag. Bara jag får gjort någonting så.

Konstigt nog så har jag just nu ganska mycket motivation till att grejja hemma. Jag har precis slängt in min andra maskin tvätt och både damsugit och skurat balkongen. Ja efter vintern så ligger det väldigt mycket bös där ute och hela golvet var liksom brungrönt. Men nu är det grått och fint igen och tvätten hänger ute i det fina vädret. Jag har sorterat ut alla jul och påskdukar och lagt de i en påse som är på väg ner i källaren. Skurat spisen och ska efter maten (Jag äter vid sidan av här nu :P) skura Hugos hokus pokus - stol. Det behövs! Vi får se om det blir direkt efter maten, antagligen inte. Jag ska försöka få ihop några rader om Hypofysen innan tänkte jag. Det är nog bra. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0