Bebisen rör på sig...

2010-08-30 @ 20:58:50<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Massor. Jag har vart lite fundersam då jag inte kännt av den någonting varken igår eller dagen innan det. Men idag har den rört på sig en hel del. snurrar runt och har sig. Fäktar med armar och ben... Nej jag vet faktiskt inte vad den gör. Jag känner den ju inte SÅ tydligt än. Jag känner ju bara rörelser liksom. Men jag är i alla fall glad att den lever och visar det. Jag tror h*n uppskattade träningen för den har levt loppan sen jag slutade skutta omkring på friskis. :D ♥

Kommentarer
Postat av: nalle333

Åh så mysigt med fosterrörelser :)

2010-08-31 @ 12:14:57
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0