Bebisen

2010-08-07 @ 06:59:32<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Vecka 14+0. Bebisen är 8 cm, något större än en tennisboll. Vikt ca 25 gram.

Gud vad jag längtar på att tiden ska gå lite fortare! :D Men idag har jag gått 99 dagar på min graviditet. I morgon går jag alltså över till tresiffrigt! Men det är fortfarande tresiffrigt kvar. 181 dagar idag. Det känns inte lika roligt. Men ändå. Jag har gått över en tredjedel nu! Känn lyckan rusa i blodet och jag älskar min lilla tennisboll i magen!

På måndag ska jag ringa och boka tid för UL. ♥

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Nej vi kommer inte ta reda på kön denna gången heller, det får bli en översskning på förlossningen. Ska ni ta reda på kön? :)

2010-08-07 @ 10:01:16
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Camilla - Lex och Nova's mamma

Mysigt värre! Ska bli jättekul att gulla med bebisen sen! :D Ses sen då? Pöss!

2010-08-07 @ 13:28:02
Postat av: Linda

Jag är inte ett dugg avis !



Nä inget alls faktiskt...



Vad jobbigt att vara gravid...alldeles alldeles underbart <3

2010-08-07 @ 19:52:00
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0