Bilder någon?

2010-08-31 @ 11:56:41<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Haha jag har lite bilder på kameran som jag tänkt att jag ska lägga upp lite senare. Just nu blir det bara ett snabbinlägg för jag har tagit mig en liten mikropaus ifrån läsandet. Även om läsningen faktiskt var lite intressant, vilket jag faktiskt betvivlade när rubriken ljöd "Att erövra omvärlden". Så blir den lite seg i längden. Det är ju ingen skönlitteratur direkt. Men jag har bara sex sidor kvar innan jag ska ge mig på "En hållbar lärarutbildning". Som inte heller låter som världens hitt. Men det märker vi väl. 

Angelica: Jag vet inte vart jag ska svara dig när du kommenterar. Haha. Är du någonting inne på din blogg? För jag kan inte kommentera på mobilbloggen. Eller så har jag bara inte fattat hur man gör. XD Det senare är faktiskt mycket troligt. Men nej, vi lär nog inte äta där så mycket mer. Haha. New Place hade nog vart bra mycket bättre! :D

Emma: Samma sak med dig, vart ska man svara liksom?! Haha. Men vi åt inte på skolan eftersom det var en så pass kort lunchrast och vi antog att det skulle vara världens kö till maten på skolan då alla antagligen skulle söka sig dit först. :D Åt ni där? Det kanske inte var så mycket kö?

Och sist men inte minst vill jag då säga förlåt till Linda om hon av någon händelse kikat in. Jag är superdålig på namn! Förlåt att jag glömde av vad du hette. ^^



Kommentarer
Postat av: Emma Evelinah

Att erövra världen, är det tudor.? :S Hmm. Jaa jag ska läsa lite backman o resterande av nilsson idag jag. Har läst, pysslat, läst, tvättat. Suck. Vaa kul.! ;)

2010-08-31 @ 12:24:20
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

ja jag svällde rätt bra förra gången, låg ju på + 10 kg mer än vad jag gör nu ;P haha!

2010-09-01 @ 13:08:19
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha tack :) Jo funderar på det :p

Känner en som har tatuerat in " Skinnhead" i pannan..

Så ett hjärta verkar ju mer harmlöst :D

2010-09-01 @ 13:42:04
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0