För att jag är så otroligt barnslig ibland

2010-08-24 @ 20:30:03<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag älskar verkligen presenter. Det är nästan lika roligt att ge som att få så det spelar ingen roll egentligen. Men det är väl roligt att få presenter?! Jag älskar det verkligen. Stefan tycker att jag är så fjantig som inte "växt ifrån" det beteendet när man längtar efter födelsedagen/julafton för att få öppna klappar och presenter adresserat bara till mig. Men jag tycker att varför måste jag "skärpa till mig" och "växa upp" när det egentligen är en så oskyldig lycka som att längta efter att få en present på min födelsedag? Någon som jag alltid kommer kunna lita på är ju att min mamma köper någonting i alla fall. =) Det spelar heller inte så stor roll vad det egentligen är i paketen. Så länge som det är någonting som är tänkt till mig om ni förstår vad jag menar. Jag kommer kanske inte att bli så glad för en skruvdragare; men det spelar ju ingen roll om det är ett garnnystan eller om det är en bil liksom. Det är ju alltid tanken som räknas.



Idag har jag i alla fall fått tre presentkort på gina, hm och kicks. Allt har gått på sju hundra kronor så det blir ett ganska bra skjut i min "nya garderob" =) Tusen tack ni som kommit på min lilla fika idag; Mamma och Marita med familjer.
Ni gjorde min dag speciell.

Kommentarer
Postat av: M

Självklart kommer ju vi.. Kalas-crashers vettu.. ;) Vi ääälskar (okej okej.. JAG älskar, men T & N får vara med på ett hörn) att ge bort presenter.. :) Inte lika noga med att få, iofs.. Jag gillar att tänka ut saker å köpa bra, å användbara, presenter å julklappar. :) Just i ditt fall hade jag lite svårt att bestämma mig, så ett presentkort fick det bli. :D Nu får vi ta en shoppingtur någon dag då.. ;)



Kraaam!!

2010-08-24 @ 22:20:32
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Linda

Du brukar ju blogga om vad du vill ha/ tycker e snyggt. GÖR DET :D vill ha lite pressenttips :p

2010-08-25 @ 13:30:56
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0