Förbannat nöjd alltså!

2010-08-19 @ 21:51:29<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag är jag nöjd med min insats. Jag gick och diskade efter förra inlägget. Sedan orkade jag t.o.m. plocka bort från alla bänkar i köket och skura dessa, diskhon och spisen. Efter det blev det naturligtvis en liten vila för min stackars rygg. Men sedan tog jag tag i hallen och nu behöver man inte hoppa omkring för att komma igenom den. Det känns bra. Då får vi se hu min rygg mår i morgon och om jag får någonting gjort då. :P

Annars har dagen vart bra idag. Anna lena och Theres är här. Theres typ sover i soffan, Stefan har gått och lagt sig. Hugo ligger och myser med Stefan i sängen, Anna Lena sitter och grejjar med sitt cv på datorn och jag känner att jag måste vara uppe lite till eftersom Stefan nu var så tråkig och gick och la sig innan våra gäster gick... *suck för dessa karlar*

Kommentarer
Postat av: Camilla *VIP*

Ge latmasken en spark i r*ven från mig. ;-) Vi är förresten hemma igen och jag har bokat dig på Halloween. Hörs imorgon mer ang det gullet! Puss!

2010-08-19 @ 22:36:21
Postat av: nalle333

Haha! Ja, ge karl en spark i röven :P -fniss-

Duktig du är som tog tag i allt :) Du är grym!! :D kram kram

2010-08-20 @ 07:27:31
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Kjelle

Nåja Amelie, alla karlar är inte såna, men ge min son en stor feting i arslet, för har du foglossningar så ska du inte anstränga dig för mycket!!! Ni var väl ändå två om det eller???

2010-08-20 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0