Idag är en jobbig dag.

2010-08-19 @ 16:17:04<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag är ingen bra dag alls känner jag. Stefans mamma och syster kommer hit ikväll och ska äta middag med oss. Men jag vet inte alls hur det kommer till att se ut här hemma då. Det ser ut som ett bombnedslag här hemma och jag hade planerat att städa idag. Men så kom Marita och jag på den smarta idéen igårkväll att vi skulle ta en promenad bort och lämna Nova på dagis tillsammans. Sagt och gjort. Direkt efter frukosten idag så gick vi ut och mötte våra kompisar. Det tog ju inte så lång tid, för det är ju inte så långt till Novas dagis... Men jag började känna av lite foglossningar när vi kom hem. Då jag kom på att jag och Hugo kunde ju gå bort till Erika och hälsa på. Sagt och gjort. 
När vi kom hem sa Hugo "Mamma, sova. God natt." så det var ju bara att lägga honom middag, vilket också var planerat iofs. Men min rygg... Helvete. Jag som hade tänkt att passa på att göra så mycket som möjligt när han sov, var tvungen att lägga mig en stund jag med. Det kändes som om min rygg skulle gå av; eller ja, som om mina ben hade lossnat ifrån höftbenet ungefär. Nu när jag har kommit mig upp igen så har jag fortfarande väldigt ont men jag kan röra på mig i alla fall. Så jag ska försöka ta disken och det värsta som ligger framme. Så får väl Anna Lena och Theres ta att det ser ut som hej kom och hjälp mig då. Mer kan jag inte göra med en sambo som vägrar hjälpa till...

Kommentarer
Postat av: nalle333

Men gumman, låter inte alls bra med "fogisen".. Jag vet vad du går igenom. (AJ som f*n!) Säg åt karln din att hjälpa till! Det är inte EN som skall göra allt. krama om

2010-08-19 @ 18:35:54
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: M

Men lilla vännen.. :S Hade jag vart hemma hade jag kunnat komma över å hjälpa dig lite.. Dumma jobbet att komma ivägen! :( Hoppas ni hade en trevlig kväll, å att du kan sova ordentligt inatt.. *massa kramar*

2010-08-19 @ 21:41:32
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0