Kanin

2010-08-27 @ 12:11:03<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Tänkte dela med mig lite av hur jag tänkt med kaninen till Hugo.


Så här ser alltså kaninen i boken ut, den som jag har virkat nu (fast i rött).


Men jag är väldigt inspirerad av den häl sötnosen!
Så jag tänkte använda de övre mönstret, och utöka öronen lite så de blir lite större, även lite bredare än på den andra kaninen tom tror jag. Jag vill också ha det här runda huvudet vilket inte kommer bli några större problem att ordna tror jag. Hugos kanin ska få tummar som den översta och jag ska nog försöka mig på tår på den också. Fast jag fick inte riktigt till tårna på den röda jag gjorde nyss. Men det löser sig. =)


Sen är jag ju helt och hållet förälskad i denna underbaring! Men de luddiga garnen jag hittade matchade inte med de vanliga garnen så Hugo får helt enkelt ingen luden kanin... Tyvärr. Kanske en till bebisen XD Haha jag är verkligen förälskad i de underbara ninisarna! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0