Sleep Over

2010-08-28 @ 17:52:19<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Hugo ska ha sina första kompisar som sover över idag. Nova och Lex ska sova här inatt eftersom Camilla och Jonas ska på kräftskiva. Jag är lite orolig över hur det kommer att gå faktiskt. Inte för att jag tror det kommer att gå dåligt. Jag tror däremot att det kommer att bli svårt att lägga barnen ikväll. Får se hur jag löser det och hur det går. =)

Och med tanke på vad alla säger om att vi ska kolla upp könet. Jag bryr mig inte om vad ni säger. :D Stefan och jag ska åka ner till gbg och göra ett  3D ul och därigenom också få reda på vad det är för kön på bebisen. Punkt. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, klart du inte ska bry dig.

För om jag hade fått någon som sa till mig " vill du veta könet nu ?" så hade jag svarat JA utna tvekan.

Jag vill ju veta könet men ändå inte. och sedan när Lukas väl föddes var jag glad att de var en överaskning MEN om vi hade valt att kolla upp könet hade det varit en lika bra överaskning :)

Och 3d, hur grymt är inte de ?:D

2010-08-28 @ 17:57:16
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Självklart ska ni göra det om det är det ni vill!!!! Skit fullständigt i va andra säger & tycker... det är ju erat barn!!!!

2010-08-28 @ 18:13:39
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Håller med dig, vill ni veta könet så är väl det upp till er, det ska väl alla andra skita i! Var och en gör som dom vill :)

2010-08-28 @ 18:32:23
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Camilla - Lex och Novas mamma

Hoppas det går bra med ungarna! :) Ska bli kul att veta om det blir pojke eller flicka, kommer bli så spännande! :D Puss

2010-08-28 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0