Tack Tack

2010-08-01 @ 22:53:51<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Tack för alla fina ord. :D
BF enligt senaste mensen är den 6 februari så det känns toppen. 

Angelica, jag hade gärna svarat på din blogg, men jag kommer inte in på den. Tyvärr. Jo jag har allt hört den fina nyheten ang dig också. Grattis! =) Vad roligt då är du ju bara en vecka före mig. Hur mår du och hur går allt? Jag har mått fördjävligt rent ut sagt. Men det är mycket bättre nu. Har mått helt ok i ca en vecka. Haha. Bara 12 veckor av helvetet. XD Men det kommer ju helt klart vara värt det när underverket kommer ut! ♥

Idag har inte hänt så mycket. Jag bakade en kaka och tog med hem till Camilla med familj. Vi kollade på the Hangover och ja... åt kaka. =) Jonas förstörde mitt jättedyra (typ 20:-) fat som jag tog med kakan på. Haha så Stefan fick bära den i handen eftersom han envisades med att han skulle ha med den hem. =)
Jag har också sytt en klänning till Nova idag. Den är inte riktigt klar. Men jag är nöjd än så länge. Jag ska prova den på henne i morgon för jag kan vara tvungen att sätta i en knapp eller så... Men det löser sig. Det ska även på mitt första försök till en applikation. En... (Marita, blundar du? :P ) My little pony på kjolen. Men vi får se hur det går annars får hon ingen klänning helt enkelt. Haha. Nova är min lilla försökskanin. XD

Nej nu ska jag gå in och lägga mig. I morgon är det jobba som gäller igen. Sedan träffa Nova och Marita. Det kommer bli en trevlig eftermiddag i morgon också. =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Nä, inget kul alls.. Om de nu är öroninf. är de hans andra redan... Men då blir de medicin så är han snart bra igen : )



Men de är ju snart UL och då blir de ju lite mer exakt.. Har ni funderat på att ta reda på könet denna gång??



Kram

2010-08-01 @ 23:25:59
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Camilla - lex & Novas mamma

Haha, bra gjort av Jonas. :P Min Nova vill också ha en klänning med My little pony!! :D Puss!

2010-08-01 @ 23:42:41
Postat av: nalle333

Det tycker jag låter bra! Bara att slå en pling när ni e på G ;)

2010-08-02 @ 08:06:05
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Linda

ii bebbe <3 Ungefär samma BF datum som Lukas hade :D

2010-08-02 @ 08:56:00
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: M

Oh, hon kommer säkert bli snyggast i stan! (Eftersom jag blundade så vet jag ju inget om applikationen ännu, får bli överaskning då.. ;P)

NU ser jag mina älsklingar komma hem med bilen..



Vi hörs snart! :) Kraaam!

2010-08-02 @ 15:28:09
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Superstort grattis till er!!! Det e ju hur många som hellst som skla ha barn nu!!! Vi kommer nog va ett stor gäng mammor som går hemma nästa sommar!!!!

2010-08-02 @ 21:47:59
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0