1 December

2010-12-01 @ 10:17:25<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag är det första december! (Upptäckte jag nu) :P Det betyder att jag efter detta inlägget kommer att springa ut i köket och plocka ner våra chokladkalendrar och öppna min och Hugos första lucka. Naturligtvis kommer han att vara med och få sin chokladbit. :P

Vad händer annars idag? Jag hade tänkt att det skulle bli en väldigt lugn dag idag men jag tror inte att det blir det. Jag ska snart gå ner och rensa lite i källaren för Stefan hittade tydligen inte vårt julpynt härom dagen :S Illa! Så jag får ta fram dem så vi kan julpynta här hemma. :D 

Sedan ska vi på återbesök på NÄL med Hugo idag för astmautredningen. Men det känns ganska bra för han har ju inte haft några direkta besvär av det på länge. Så vi får väl se vad de säger.

På hemvägen kanske vi ska åka och se på färg till Hugos säng och Rasmus rum. Det känns också roligt. Jag vill att vi ska försöka få upp den där grejjen på väggarna så vi kan måla snart men Stefan var inte lika sugen. Han är så lat! ^^ Haha. Nej men han tycker att vi har gott om tid på oss, och det har vi ju iofs.

Det är ju nio veckor kvar innan BF men det känns som om han inte kommer stanna där inne så länge eftersom jag redan har så mycket förvärkar. Hmm.. Jobbigt det där men jag har lite panik iaf för att vi inte ska hinna klart innan det är dax att åka in till BB. Men men det värsta är ju gjort på rummet. Det som är kvar är ju bara hyllan, tapetseringen, målningen och sätta upp listerna. Det lät ju inte så lite när man skrev ner det, men allt går ju ganska fort och det är ju roliga saker som syns liksom. Det kommer att bli fint. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0