Baby Mama

2010-12-19 @ 23:18:43<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag såg på den filmen nu precis. Jag har inte sett den innan och jag blev helt sjuk av längtan tills Rasmus kommer ut! ^^ Haha. Men jag har ju min bebis här hemma också, men han ligger ju och sover så jag kan inte gå in och mysa med honom nu, då kommer han ju aldrig att somna om!

I morgon var det tänkt att jag skulle till skolan innan lektionen och plugga med studiegruppen men det blev visst inget av. Det var väl lite bra också för då kan jag ju sitta hemma och läsa mer i boken tills i övermorgon. Hugo ska i alla fall gå till dagis i morgon om han inte blir dålig igen. Men det hoppas jag inte. Nu har han inte lekt med någon på en vecka stackarn så det är dax att han får träffa lite kompisar. Och han är ju inte där så länge i morgon.

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Jag är jättetrött! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0