Barnrummen

2010-12-07 @ 22:30:14<3<3
Dagboken, 7 Kommentarer<3<3
Målade i en fin färg som passar till rummet, upphängda på väggen. Kommer att bli fin-fint!
Vad tror ni?



(Bokstäverna är egentligen lika stora och kostar 18:- styck på Panduro)

Jag har även planer på att sätta upp väggtexter i rummen. Jag har två stycken som jag tycker jättemycket om men inte vet vilken design eller i vilket rum vilken text hamnar. Men här är några exempel på dem.







Och





Jag hittade även jättesöta figurer som man man göra någonting roligt av. Personen som lagt ut dem på internet säger att hon köpt dem på Panduro och målat dem själv. :P Om man skulle åka till Panduro snart kanske... ^^



Vad tror ni om mina ideér? Stefan bara suckar och säger: "Mmmmm......" ^^

Kommentarer
Postat av: Malin - Väntar en liten flicka i april <3

Hej Amelie! Hoppas allt är bra med dig :) Hähä, bara så du vet så följer jag din blogg!



Linda och Alex har den där sista "Så älskad från första stund", den är verkligen jättefin! :) Så den rekommenderar jag :D



Ha det bra!

2010-12-08 @ 00:34:17
URL: http://bulleiugn.wordpress.com
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Bokstäverna är jättesnygga. Skall själv ha de in till killarna när jag fixar deras nya rum : )



Båda väggtexterna är jätte fina. Kan de inte ha var sin? Hugo den första och Rasmus den andra?? : )

2010-12-08 @ 08:38:22
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag är med i panduros pysselklubb, de kanske vore något för dig med!

2010-12-08 @ 10:56:00
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Ok, tycker då att tex 1 utförande 2 el. 3 till Hugo.

Text 1 utförande 1 till Rasmus... : )

2010-12-08 @ 11:00:24
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: M

Skithäftiga monster! Taptesera hela fondväggen med sånna i Rasmus' rum tycker jag! :D



Svarade på ditt inlägg i fel inlägg. Råkade skriva i det där inlägget "dagen verkar sluta bra." istället för det senaste. klantigt. men nu vet du att det finns ett svar där iaf.. ;)

2010-12-08 @ 11:16:00
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: nalle333

Den sista "så älskad" har Mini :) (dock inte kommit upp ännu..)

2010-12-08 @ 19:29:46
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Emma - Miio o Alex mamma.

Monstrena är typ stickers från panduro, men färgerna är inte såå fina. Jag tror det är 3 olika typer.. Jag har dem om du vill kolla osåå.

Miio o Alex har de bokstäverna oxå.Super snygga. Jag klädde dem med tapet jag. ;) Roligt att greja.

2010-12-12 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0