Bloglovin'

2010-12-14 @ 20:58:32<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag gick och funderade lite på idag vad ni som läser min blogg skulle vilja läsa om. Vad som är intressant liksom och varför ni tittar tillbaka in igen. Är det bara för att snoka i vad vi gör om dagarna? Är det någonting som ni skulle vilja att jag började skriva mer/ mindre om? Vad? Vad vill ni läsa?

Jag hade nog inte läst min egen blogg om jag ska vara helt ärlig. Jag tycker oftast att jag skriver en lista över vad vi gör om dagarna och inte så mycket mer. Det är inte intressant för mig. Jag läser ingens blogg för att få reda på vad de har gjort idag. Det är liksom inte intressant. Därför frågar jag er nu, vad vill ni att jag skriver om?

Sedan funderade jag lite på, vad ni läser för andra bloggar? Själv har jag Bloglovin', en sida som hjälper en att hålla koll på de bloggar man läser och de nya inläggen. På så sätt slipper jag gå in i alla bloggar, utan det räcker att jag går in på bloglovin så kan jag läsa alla inlägg därifrån.

Vilka bloggar läser jag då?
På min lista ligger några av mina vänner så som Emma, Marita, Marie, Linda och Nathalie. Deras bloggar läser jag eftersom ja, de är mina vänner och det är lite roligt att se vad som händer när vi tyvärr inte träffas så ofta.

Sedan har jag några sybloggar som jag kikar in på för att få lite inspiration och läskas att plocka fram symaskinen. ;) En virkblogg också för att hon virkar så söta figurer! =)
Gecko, Strömming och En kreativ liten blogg.

Jag har Lindas sminkblogg som jag kikar in på ibland. Jag gillar verkligen vad hon gör. =)

Foki finns med på min lista också eftersom jag gillar alla de söta sakerna hon hittar/kommer på. Men jag kikar inte in så ofta faktiskt. 

Och en gratisblogg där det finns massa erbjudanden om "gratissaker". Men där är jag väldigt sällan inne. Hon hittar väldigt sällan saker som passar mig tycker jag. Men hon finns med på listan eftersom ibland så händer det ;)

Sedan finns det två bloggar som jag verkligen gillar. Deras bloggar läser jag för att jag tycker att deras åsikter och nästan allt de skriver om är intressant. Lady Dahmer och Anna Kaagaard Kristensen och Marita är faktiskt de enda bloggarna som jag läser varenda inlägg ifrån. (Marita uppdaterar ju ca 1 gång i veckan så det är ju inte så ansträngande heller :P *PIIK*

Kommentarer
Postat av: M

*håller för hjärtat å faller ner till marken* Mitt i prick med den piken hörrö..!

2010-12-15 @ 19:57:35
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0