♥ Dag 11 – Mina syskon

2010-12-02 @ 21:11:33<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag har ett eller tre bröder beroende på hur man ser det. Jag kallar dem för mina bröder allihop fast ja, egentligen är ju bara en av dem det.

Min lillebror Tommy är mitt helsyskon. Han fyllde arton i år och går tredje året på lichron här i Trollhättan. Han bor i en egen lägenhet och svarar aldrig när jag hör av mig till honom. Det gör att jag inte har någon aning om vad han sysslar med på dagarna eller knappt känner honom ens om jag ska vara helt ärlig.
Han fyller år den 23 september, alltså den dagen Hugo föddes. :P Lätt att komma ihåg.

Mina två andra bröder är bonussyskon. Det är min mammas killes barn. Så jag har liksom inget blodsligt band till dem. Men de heter Steffo och Sebastian, men jag säger Basti. :P Steffo är lika gammal som Tommy och Basti blev 13 i år.  Jag vet inte så mycket om dem heller faktiskt eftersom jag träffar dem så sällan. Jag var ju nästan aldrig hemma hos mamma när hon bodde i Munkedal och nu när mamma och Bjarne flyttat till Vänersborg, bor killarna kvar i Munkedal hos sin mamma. Vilket betyder att jag väl inte kommer att träffa dem så ofta den närmsta framtiden heller. :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Men är tommy inte lika gammal som malin ? Han gick väl i samma klass? Eller minns jag fel, haha..tänkte ju malin blev ju 18 i år..men han kanske är ett år äldre då..haha

2010-12-02 @ 21:52:52
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, okej då var jag inte helt ute o cyklade ;)



2010-12-03 @ 08:17:54
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0