♥ Dag 16 – Min första kyss

2010-12-07 @ 21:03:45<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Pussats har jag gjort massa gånger. Med många. Både med tjejer och killar, pojkvänner och tjejkompisar, kända och okända. (Haha. Jag och Kissen brukade ha pussartävlingar ute på fester där vi tävlade om vem som kunde få flest pussar av olika människor under en kväll... Det var tider det. ^^)

Men min första kyss, den tillhör Patrik. Jag kommer ihåg det som om det inte var så länge sen... Jag gick i sexan och vi var hemma hos Johan. Det var Jag, Anne, Patrik och Johan förståss. Vi tittade på någon film (Vilken det var kommer jag inte så noga ihåg eftersom det inte var så intressant. :P) Anne och Johan låg i Johans säng och mös medan jag satt i Patriks knä i den stora fåtöljen på andra sidan av en liten bokhylla som stod vid sänggaveln. Vi brukade vara där, och vi brukade vara placerade precis som denna dag. 

Jag var så lycklig just då och livet var precis som jag ville ha det. Jag kommer ihåg att efter filmen så drog jag med mig Anne ut i hallen utanför Johans rum och berättade för henne vad som precis hänt. Vi fnittrade och flummade en liten stund (Johans mamma måste ha undrat vad som var fel på oss... ^^) Sedan gick vi in till pojkarna igen. Vi placerade oss precis som tidigare och pratade tills kvällen kom. 

Dagen efter så berättade Anne att hon hade pratat med Johan när vi gått in till pojkarna dagen innan. Berättat och Johan skrattade och sa att Patrik hade berättat precis samma sak medan vi var ute. ♥ Härliga minnen. Härliga vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0