Dan före Dopparedan

2010-12-23 @ 14:45:29<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja, i morgon är det som alla nog redan vet julafton. Gud va härligt. Jag har haft alla mina julklappar inhandlade länge faktiskt och inte behövt stressa med det. Men däremot är jag lite seg på att slå in dom! Jag har tre klappar kvar att slå in och det tänkte jag fixa nu innan jag åker och hämtar Hugo.

Annars har jag inte så mycket mer att skriva just nu. Jag har sovit fram till två och sedan har jag vikt in tvätt och slängt in en maskin. Ätit frukost. Så nu ska jag slå in de tre julklapparna och hoppa in i en dusch. Sedan ska jag ta med mig Mongo ut och åka till affären lite snabbt innan jag hämtar min lilla älskling. 

Anna Lena skulle bjuda på middag idag så det känns ju skönt. =) Slippa tänka på någonting sånt. Jag tycker inte att det är roligt att laga mat. Nej jag tycker att det är jättetråkigt! Men det måste ju göras ibland. Tyvärr. *Önskar att Stefan kunde laga mat jämt...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0