God Natt!

2010-12-13 @ 22:01:17<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag ska ta och gå in och lägga mig alldeles strax. Min plan var att natta Hugo och sedan ställa mig och måla lite i Rasmus rum. Se hur långt jag kommer med den gröna skvätten som är kvar. Men så blir det inte. Jag somnade inne med Hugo och trött som fan var jag tvungen att gå upp eftersom jag var både törstig och kissenödig. Har ju heller inte borstat tänderna eller ens tagit av mig kläderna för den delen. 

Jag funderade en liten stund på om jag skulle försöka piggna till lite och måla ändå, men så kom jag på att jag har föreläsning kl nio i morgon bitti och sedan har jag en eventuellt fortfarande sjuk och pipig Hugo resten av dagen. Så det är nog ändå bättre att jag går och lägger mig. Vi har ju ändå inte pengar just nu till att köpa mer färg så det är ju ingen direkt brådska. Vi får väl ändå vänta lugnt och sansat på att nästa pengaregn (om det vore så bra ändå) kommer in på kontot. 

Jag måste bara säga att den här kursen som vi började med idag, den känns jävligt bra! Den handlar om Genus och Interkulturalitet. Inte för att jag har en blekaste aning om vad interkulturalitet är för någonting men det lär jag väl märka så småning om under kursens gång. Men det som de gick igenom på introduktionen är sånt som jag tycker är väldigt intressant. Plus att det här med Genus faktiskt (tro det eller ej, jag är inte alltid så bra på att visa det eller handla där efter men...) är någonting som verkligen intresserar mig! Så därför känns det fint att den sista kursen handlar om någonting intressant. Då kanske tiden går ännu fortare och man inte räknar dagarna fram tills ledigheten. ^^

På tal om det... Måste ringa till FSK och höra om de fått in mina papper också. Om jag skulle försöka komma ihåg det imgn. Hjälper ni mig och påminner mig? ;) Annars måste jag ringa till löne och skälla lite på dem att de är så sega med att skicka in papprena till FSK som de lovat att göra. =)

Åh... justeja, en rolig sak som händer i morgon. MVC! Mäta magen och vägning. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! =)

Tack!

2010-12-14 @ 06:55:20
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0