Måndag. Sista veckan på året.

2010-12-27 @ 11:57:02<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det känns skumt att det redan är sista veckan på året. Det känns som om det borde vara fler dagar kvar på det här året. Men året tar liksom slut på fredag. Eller lördag beroende på hur man ser det. Men hur som hellst är det inte många dagar kvar.

Här hemma händer det inte mycket just nu. Jag har sovit som en kratta inatt och är hur trött som hellst verkligen! Jag orkade inte alls med morgonen i morse så jag hoppade över den. XD Jag satte på barnkanalen i vårat sovrum och öppnade knappt ögonen förän min mobil ringde och tvingade mig att vakna vid halv tio. Jag var ju vaken men låg och drog mig medan Hugo satt och kollade på tv och lekte med gitarren och munspelet som han fick i julklapp. De är uppskattade kan man ju säga. =)

Jag har nu pratat med bemanningen också och de har satt mig som obokningsbar ett tag framåt. Det betyder typ att jag ska höra av mig när jag vill börja jobba igen. Känns både bra och dåligt. Jag tycker ju om mitt jobb och vill jobba men jag orkar inte just nu. Plus att jag snart går på ledigheten och då får jag inte jobba. Men det blir nog bra ändå.

Jag har tänkt att jag ev ska åka till min farmor idag. Jag och Hugo. Jag har inte pratat med henne än, men jag tänkte ringa henne senare. Först och främst måste jag piggna till lite om jag över huvud taget ska orka åka och träffa någon idag. Gör jag inte det så får jag hälsa på farmor i morgon i stället. Det är ju inte konstigare än så. 

På tal om hur trött jag är...  :P Så är Hugo en liten ängel idag. *peppar peppar* Han går runt här i lägenheten och pillar för sig själv. Det är ganska skönt när man inte är på topp själv. :P Men jag undrar.... Vart har vi gjort av alla våra pärlor? Om jag skulle leta upp dom och pärla lite med min son kanske... =)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Ett litet gratis tips till gravida:

http://www.alltforforaldrar.se/gravidpaketet

2010-12-27 @ 21:04:34
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: nalle333

Jag fattade icke mer än att det var för gravida o gratis, o då kom jag o tänka på dig :)

Jag tipsar o du får fixa resten ^^ :P

2010-12-27 @ 23:11:34
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0