Min lilla Älskling

2010-12-20 @ 10:20:47<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag var ute på FB och kikade runt lite och hittade två bilder på Hugo som jag tyckte ar så söta! Det är min mamma som tagit och lagt ut dem och jag hade faktiskt inte sett dem tidigare fast än de är ett par månader nu. Jag tänkte att jag får ju dela med mig lite av min prins. Kan ju inte ha honom helt för mig själv heller... ;)


Hugo hemma hos min mamma på sin tvåårsdag.
(Tyvärr glömde jag kostymbrallorna hemma men då var det ju tur att jag tagit på honom ett par svarta mjukisar innan vi åkte. Hade ju sett lite roligt ut om han hade haft de röda t.ex. :P )



Det här är på min kusin Richard's student i somras.
Det är Hugo (som ni ser...) och mammas kille Bjarne. De leker med en ballong. 
(Här har han i alla fall på sig de "rätta" brallorna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0