Skola

2010-12-07 @ 12:43:58<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har jag granskningsseminarium så jag var tvungen att åka till skolan. Ja det finns ju värre saker att gröra men jag hade ändå ingen ork till att åka idag egentligen. Jag har i alla fall fått gjort en hel del bra saker så jag får väl vara nöjd.

Kopierat lite sidor ur en bok jag inte har, läst igenom alla arbeten och kommenterat inför seminariet (kan ju vara bra att göra eftersom seminariet är om en halvtimme...!), ansökt om studieuppehåll och platsgaranti samt skriva ut alla nödvändiga papper till nästa kurs som börjar på måndag. *Hjälp*

Det känns gött skummt att nästa kurs börjar redan på måndag. Den är på fem veckor och efter det är jag LEDIG! I ett helt år! (Om allt går som planerat men det gör det ju iofs sällan.)

Nej nu ska jag gå ner till cafeterian och köpa mig någonting att smaska på innan seminariet. Jag är så otroligt godissugen! Sen ska jag möta upp med mina studiegruppskompisar och knalla iväg för att träffa våran kursledare. Tjing!

Kommentarer
Postat av: M

Det är ju inte så lätt å veta hur det ska vara ju.. Förstår honom, mest logiskt att det ska vara saker mellan taggarna.. Haha..

Nej, hon har inte släppt taget tillräckligt länge för att jag ska hinna trä ett snöre i den.. ;) Hon är väldigt stolt över den. :)

2010-12-07 @ 17:12:16
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0