Vecka 33

2010-12-14 @ 21:37:33<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
I går gick jag in i vecka 33. Nu är det inte långt kvar. :D Jag var hos barnmorskan idag också på kontroll och jag har gått upp totalt 9 kg. Alltså 2 kg sedan förra gången för en månad sedan. Jag hade ett S-F mått på 32 cm, alltså 2 cm större än jag hade med Hugo i vecka 33. ;) Då är det bestämt att magen faktiskt är lite större den här gången. Som jag sagt hela tiden. Det märks på kläderna om inte annat. :O

En annan sak som hon kollade den här gången också (fast hon egentligen inte skulle göra det förän nästa gång) var hur Rasmus ligger. Och jo då, han ligger med huvudet neråt. Jag vet inte om han är fixerad eller ruckbar eller något för det sa hon ingenting om, men huvudet neråt har han i alla fall. =)



Sen har vi ju min lilla prins här hemma. Han är fortfarande sjuk. Men febern är borta i dag i alla fall. När jag kollade i eftermiddags så hade han 37.8 fast han inte fått alvedon på hela dagen. Han har en normaltemp på 37.1 så den är ju fortfarande lite hög, men febern är ju borta i alla fall. Men däremot så har han fått världens förkylning istället verkar det som. Ögon och näsa rinner på stackarn och han är allmänt pipig. Hoppas det är bättre i morgon.

På tal om i morgon så visade det sig att pengarna hittade sin väg fram till mig lite tidigare än beräknat. :D Så jag ska åka och köpa färg i morgon efter skolan. En liter av varje färg blir det. Sedan håller jag på att övertala Stefan om att fixa taket snart. Så vi kan fixa färdigt det. Det är så lätt fixat men jag når inte och kan inte själv. Men Stefan är lite lat. ;) Vi har fått hem listerna också och färg till dem så förhoppningsvis kan vi "sätta upp" dem snart också. Fast vi måste ju lägga golvet först. Men det är snart fixat. Det har vi ju också ståendes här hemma så det är bara att såga till och lägga ut. Åh vad jag längtar tills det är klart så jag kan börja ställa i ordning Rasmus saker i rummet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0