Barnprogram på tyska

2010-02-28 @ 16:30:24<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Hugo har feber fortfarande. Han har sovit i stort sett hela dagen och bara vaknat för att dricka lite välling och sedan somnat igen. Nu vid middagstid så tog jag upp honom och vägrar att lägga honom igen eftersom natten annars kommer att bli ett helvete. Men nu sitter han här upp brevid mig i soffan och kollar på barnkanalen. Det är någon film om en prins som besöker olika princessor och lurar dem in i olika händelser för att se om de är tillräckligt goda. Filmen är på tyska. Hugo är helt förtrollad. 

Idag har jag inte gjort många knop. Jag har kollat på Prinsessan och grodan, jag har skrivit en uppsats och lämnat in den. Annars ingenting. Men snart så ska jag åka och träna med Marita. Idag hoppas vi på att vi ska kunna prova på Yogan, vi missade ju den i torsdags tyvärr. Men men. Får vi se hur det går. Nu ska jag göra mig iordning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0