En söndagsmorgon

2010-02-21 @ 12:23:20<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Söndag idag då. Vad ska man hitta på tro? Egentligen skulle vi ha åkt på dop idag, min lilla kusin Ida. Men Anna Karing ringde igår och berättade att det var så många som ringt och sagt att de inte kunde komma pga vädret. Så de ställde in dopet idag. Så nu har jag ingenting planerat. Det gör mig ingenting om jag ska vara helt ärlig. För jag är ganska slö idag och kan tänka mig att bara vara hemma och lata mig. Läsa lite mer vård och bara finnas till. En skön söndag med andra ord. Vad ska ni andra göra en söndag som denna? =)



Jag fick äntligen tummen ur å fota Hugo lite, det blev väldigt söta kort tycker jag. =) Så nu har jag en ny header. Får vi se vad jag gör med resten av designen. Någon som har några förslag? Jag har idé torka...

Veckans schema:
Måndag: Plugga hos Marie, Sofftvätt
Tisdag: Ev. Plugga, Utvecklingssamtal på dagis, Nicklas och Nathalie kommer hit
Onsdag: Ev. Plugga
Torsdag: Ev. Plugga
Fredag: Babysim
Lördag: Linda, Sonny och Viggo kommer ev. hit
Söndag:
(Så ska jag ock Marita försöka träna en gång om dagen denna veckan. Yayy! Äntligen!)
Hmm. Det var inte så mycket som det kändes ändå. Det känns som om det är någonting jag har glömt... Någon har har någonting bokat med mig förutom det som står? Vore tacksam om ni påminde mig om det i så fall XD

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William]

Aaw lilla Hugo! Sötnos <3

2010-02-21 @ 13:37:26
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Eva

Gud så söt han är mitt älskade barnbarn

2010-02-21 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0