Gratis är gott!

2010-02-25 @ 15:08:41<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3

Vi har sovit hemma hos Figge i några nätter och idag var jag tvungen att åka hem och hämta alvedon till lillkillen. Han brann brevid mig inatt. När jag kom hem passade jag på att hämta posten och där i låg min skylt som jag bestälde genom att blogga. :D Den var jättefin och den ska hänga på Hugos vagn. Det fanns även en biobiljett som jag bloggade till mig. Jättekul! Så den ska jag använda när jag och Erika går och ser på Alice in wonderland. =)

Det snöar igen. Jag vet inte om jag tycker att det är så roligt. Stefan sa till mig att snön skulle försvinna nästa vecka. Men jag vet inte om jag tror på det längre. Inte eftersom det snöar jättestora snöflingor idag igen.

Igår körde jag och Marita bodystep. 4000 steg på en timma. Det var jättejobbigt! Jag har inte svettats så mycket på väldigt länge! Ikväll ska vi ta det lite lugnare. Det blir bodybalance. En blandning av Yoga, tai chi och Pilates. Då får vi se hur mycket man kan sträcka ut sin kropp och om det är lika ansträngande som de säger att det är :P


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

marcus hade läst att dom beräknar att all snö är borta vid midsommar :O helt sjukt!!

2010-02-25 @ 16:04:58
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0