*Morrr*

2010-02-02 @ 15:15:49<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag är så irriterad på Blogg.se's nya layout! Den är så dum för jag missar kommentarer hela tiden! Illa Illa. Så om jag inte svarar på någonting någon gång, är det inte för att jag skiter i er, utan för att jag helt enkelt missat kommentaren.

Hela lägenheten är nystädad och jag har kört två maskiner tvätt idag också. Jag fattar verkligen inte det. Två maskiner hänger på tork men ändå är det lika mycket tvätt i korgen som det var när jag klev upp! Hur kommer detta sig?!

Idag kommer Elin och hennes lilla hit och hälsar på. Jag har inte träffat Henne sen jag gick i femman så det ska bli roligt.

Men nu ska jag in i duschen och sedan ska jag hämta Hugo. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0