Munkedal

2010-02-10 @ 14:21:29<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag hörde min mormor av sig och frågade om vi ville åka med till mamma. Jag försklarade hur läget låg till med att Hugo inte får gå till dagis men att vi inte har några sympom nu. Mormor sa att hon inte brydde sig men att hon skulle höra med mamma och mamma sa sa samma sak. Grejjen var bara den att Tommy ville också åka med upp så det kommer bli många i bilen och att vi måste vänta tills han slutat skolan. *Hatar att vänta* Så nu sitter vi här hemma och fördriver tiden men någon konstig leksak och väntar på att klockan ska bli halv fyra så vi kan bege oss upp till Munkedal. 








(Ursäkta den sketna pyjamasen, men jag orkar aldrig byta till kläder innan napen om vi inte ska göra någonting då förståss. Det är för mig helt onödigt.)

Kommentarer
Postat av: Marita

Men Amelie.. Det är ingen konstig leksak - det är en traktor! Till och med jag, JAG - betongråttan- kan se det.. :P:P:P

Nåt som är läskigt därimot är ögonen i bakgrunden som stirrar på mig..!! :O Weird.. :P



Ha det så trevlligt med mormor å mamma..! *kram*

2010-02-10 @ 14:45:46
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

nee men d e klart d tar ju tid oxå så om ingen bryr sej ere ju bara "onödigt"



ja gud ja vi har haft d lite tufft nu ett tag men vi e friska nu iaf nu väntar jag svar på vad röntgen visar å sen utifrån det får vi se vad som händer framöver..

hihi ja den tröjan hittade jag på Tradera tror den e från nån äldre kollektion va?

kram kram

2010-02-10 @ 14:56:38
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0