Nu är julen borta!

2010-02-05 @ 22:02:40<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag vet inte om jag blev överdrivet nöjd med denna designen. Men skit samma julen är slut för länge sedan och nu är den undanröjjd även på bloggen ;) Jag får utveckla designen en annan dag. =)

Vi åkte till vc med Hugo igår för att han haft en så ihållande hosta sen innan jul. Vi var ju där i mitten på januari och då fick vi bricanyl. Nu hade Hugo druckit upp hela flaskan och det har inte alls blivit bättre. Tvärt om. Hugo sover inte längre på nätterna eftersom han hostar så, och flertalet nätter måste jag torka golvet å bädda rent eftersom han hostat tills han spytt. Så vi åkte som sagt till vc igen igår. Vi blev skickade till NÄL. Där testade de att ge honom ventulin och det gjorde att han lät bättre i bröstet tyckte läkaren. Plus att Stefan, stefans syster, min farmors syskon och hennes pappa har astma. (Astma är ärftligt) Därför antar läkaren att det är astma han har fått. Men de kan inte säga att det är det än, eftersom han måste ha haft det ett visst antal gånger inom en viss tid annars är det bara tillfällig bronkit. Så vi kom hem med en innhalator. Jätteroligt. Hugo gillar den inte alls och tvärvägrar. 4 ggr/dag ska han ha det så det är ju sådär lagom roligt. Men vi försöker att göra det bästa av situationen och leker en hel del med tuben.. Så det inte blir ännu värre liksom. Så ser läget ut just nu hemma hos oss.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej tjejen!! Jag tänkte kolla om du & Hugo kan /vill komma till oss på fika på tisdag em?!

kramar

2010-02-06 @ 07:48:44
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

Usch stackars lilla Hugo =( Är rädd att William ska få nåt sånt med, alla på min sida inklusive mig själv har haft astma.. Jag hade barnastma så hoppas inte William ska få det :/ Men tur det finns bra hjälpmedel för det.



'Krama om'

2010-02-06 @ 08:29:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0