Prick!

2010-02-17 @ 13:41:13<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Hugo har en prick på axeln! Jag vet inte alls vad det är och han har bara en. Får se om han har något mer när han kommer hem ifrån dagis idag och om pricken har förändrat sig. Kan ju alltid hoppas på att Nova lyckades smitta honom med vattenkoppor men så vet vi ju inte ens om det var det hon hade. Det är sånt man märker.

Dagis sa till mig att jag måste skaffa ett fleeceset (se där Marie! :P) till Hugo som han ska ha på dagis. Jag var också tvungen att skaffa ett par vantar till och inneskor. *Suck* Dagis är dyrt! Kollade lite på vinterkängor till Hugo idag med men de är så dyra! Känner inte för att köpa dyra vinterkängor nu när (förhoppningsvis) våren snart knackar på. Men de han har är för små så vi måste ju ha nya. Ska kika lite på blocket å tradera. Kanske hittar något billigt och bra där :P

Jag har i stort sett stickat klart tröjan till Mongo men den är för tight över bröstet. Naturligtvis. Mongo är ju jättebred över bröstkorgen :S Så jag får ta fram symaskinen och lappa lite och hoppas på att det blir bra :D Får hoppas i alla fall. Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William]

Jaaaa sedär!

2010-02-17 @ 14:03:39
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

Tack babe ! :)

2010-02-17 @ 22:13:17
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0