Sjoerd frågade ju så snällt. =)

2010-02-15 @ 15:12:26<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Just because you asked so nicely it have to write at least one post in english. =) Unfortunally not all of my readers understands this so you give me a lot of work, writing it twice! =) But i like you anyway. *Hugs*
What have i done today then... Well i took a trip to Marie to study with her. She offerd me a piece of cake. Orange and chocolate. Yummie! I can never say no to a yummie piece of cake.
I also cleaned my appartment today and went out with all of those big bags of trash. Nice to finally have some floor again :D 
No, i dont have time to sit here and dream away, i have to get homa and pich up Hugo on the way, gather around a meal and drive my little clown to his father. I got tired on Stefan this morning. He said that he will nog come home this night either so i forced him to have Hugo over there for a while today so i can clear my mind a bit. 

DO NOT COMMENT MY SPELLING! =) Love!

SVENSKA:
Bara för att du frågade så snällt så måste jag ju skriva ett inlägg på engelska i alla fall. =) Tyvärr så förstår inte alla mina läsare detta så du ger mig massa extra jobb, jag måste skriva det två gånger! =) Men jag tycker om dig ändå. *kram*
Vad jag har gjort idag då... Jag åkte till Marie så vi kunde plugga lite och hon bjöd på kaka. Apelsin och choklad. Yummy! Jag kan inte säga nej till en god kaka. 
JAg har också städat lägenheten och gått ut med alla stora påsar med srkäp. Det är kul att äntligen få se golvet igen. :D
Nej, nu har jag inte tid att sitta här och drömma mig bort längre. Jag måste hem och hämta hugo, jag ska göra iordning lite mat innan jag kör bort honom till sin pappa. Jag tröttnade på Stefan i morse när han sa att han inte kommer hem ikväll heller.Så jag tvingade honom att ha hugo ett tag så jag hinner ha lite egentid.

Kommentera inte min stavning! =) Puss

Kommentarer
Postat av: nalle333

Det fanns ett erbjudande på deras hemsida. Då skulle man maila dem och skriva om sitt inlägg. Men nu fick jag upp ett annat meddelande...deras pengar för blogg reklam är slut och därmed likaså erbjudandet.. Hoppas nu bara att "jag kom med" :)

Hoppas allt e fint! ÖF någon dag kanske?? Kram

2010-02-15 @ 15:23:51
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Sjoerd

Awh! Thank you! :D

2010-02-15 @ 16:43:14
Postat av: M

Yääj..! Excellent! [high five!] :D

2010-02-15 @ 18:07:39
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0